søndag 3. juli 2016

Ut på prøvetur med ny fotolinse!

Ut på prøvetur med nylinsa i dag!
Har savna så GÆLI å ha en zoom linse.
Og nå har jeg endelig fått ei inn i hus 18 -250 mm.
Ikke av den dyre sorten, en Tamron var heilt greit
 og en flott 50 årsgave fra min mann!
Bomull i solnedgang ble første motiv jeg er fornøyd med!
 og ikke minst dette nærbilde av samme sort!!
 I kveld har det igjen vært en fantastisk solnedgangskveld på Frøya.
 Facebook bugner av øyas flotte solnedganger fra alle øyas kanter.
 Mine ble tatt på Titran i kveld.
 Nesten type 70 talls plakat!
 Titran i solnedgang!
 På vei heim, angre,angre, angre på at man ikke hadde med stativ.
Vanskelig å holde ro kamera på lite lukkertid....
Men et lite glimt av fargespillet får jeg.
 Før jeg drog mot Titran, var det slettes ikke så verst i Nerklubben heller.
Måtte ta et av mitt mest brukte fotomotiv!
Og til slutt en natthilsen fra den Store bukken bruse.
Jeg er veldig fornøyd med igjen å ha en linsezoom!!!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar