mandag 1. august 2016

Med blanke ark og fargestifter ønsker jeg August velkommen!

 1 august, det er nesten som 1 januar for meg, 
Det er nesten som et nytt år som står for døra. 
Nå begynner sommeren å gå over og  nå er jeg klar for nytt skoleår og nytt arbeidsår. 
Selv om jeg enda har noen uker fri så begynner hodet å spinne 
på hva jeg skal fylle dette nye arbeidsåret med både når det gjelder arbeid ,
 men aller mest hvordan jeg skal bruke all den andre tida til 
på en best mulig positiv måte for meg selv.
Det er som å starte på nytt med blanke ark og fargestifter til!
En god start i dag var sunne bananpannekaker 
 Å begynne å bla i den helt nye personlige almanakken som er MIN. 
Fin og rød med navnet mitt på. 
Og jammen det så slo jeg til med innsamling av husmorpoeng i samme slengen!
Slikt scorer alltid høgt på hjemmeskalaen.
Da er det bare å håpe på at 
hode mitt, hjerte mitt , kroppen min
 vil jobbe sammen med meg slik at det blir et supert år.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar