mandag 29. november 2010

Adventsvindu og sparetidkalender

Inspirert fra englekyss har jeg begynt å pynte opp et vindu .
Om ikke hver måned så ca sånn etter ny sesong eller høgtid.
Til advent har mor til Ola sin gamle symaskin fått kommet fram
pyntet med engler.
Fikk lyst til det siden stjerna i vinduet er laget av hans far
og minner oss om han ,
så var det fint å kunne ha noe som minnet om mor Marie også.
Til ære for min fugleekspertmann har jeg laget en liten fugleutstilling.
Og øverst i det hjørnet troner engelen jeg fikk av
Krøllemikkel som ettergave av
fjoråretsjulekalenderen:)
I dag hengte jeg opp det som skal bli barnas julekalender.
Julestrømper kjøpt på Ikea.
Her kan jeg legge gaven før jeg legger meg,
slipper å pakke den inn og dermed spare litt tid
nå i disse dager hvor julens aktiviteter begynner å ta av.
Samtidig litt miljøvennlig oppi all
min materalistiske julekalendermani:)

3 kommentarer:

  1. LUR adventskalender, ja! :-)) Nostaligisk julevindu har du også fått ordna deg, VAKKERT!

    SvarSlett
  2. Nostalgisk, skulle det være ja ;-)

    SvarSlett
  3. Hei.Så lurt med julekalenderen.Nydelig du har pyntet.Så koselig du har det.Ønsker deg en riktig fin uke videre.Klem fra Bodil.

    SvarSlett