tirsdag 30. november 2010

Nissen er på plass

Nå har nissen begynt å tusle rundt i hus og fjøs
hjemme hos oss.
Han liker veldig godt å låne.
Men er flink å gi tilbake.
Den siste uka har det vært den store juleboken min
hvor jeg har alle mine viktige lister som han har lånt
- heldigvis kom den tilrette i dag.
I god tid før jeg skal på julehandel.
Han prøvde å gjemme seg bak
to av mine nye eplebesyttere,
men jeg såg han nok!!
Jeg går nå på duracell og redbull light
håper på den måten å kunne
Klare alt jeg skal rekke til JUL
ved å strekke døgnet i begge retninger!!
Ønsker alle en hyggelig DESEMBER!!

4 kommentarer:

  1. Ein luring den nissen din, skjønar eg.........
    Ja, no er det den tida der me må strekke døgnet so godt me kan........men me kjem nok i mål i år òg, skal du sjå........kos deg vidare!

    SvarSlett
  2. Flott nisse du har.
    Ønsker deg en fin førjulstid.

    Klem fra meg

    SvarSlett
  3. Ai, ai Brit. Nå må du huske å hvile også inni mellom!!!!
    Klem Ellen :)

    SvarSlett
  4. Du blogger om sånne fine adventssysler! Koselig nedover siden her!
    Klem!

    SvarSlett