mandag 23. mars 2009

Ufo nr 2

De som har lest min blogg fra februar fikk kanskje med seg min marihønevotte katastrofe!!!
Å strikke vottene var ingen problem men derimot å SY skapte stor frustrasjon, brukte 4 timer på et par votter - og når jeg da oppdaget jeg hadde brodert slik at jeg fikk to høyre votter var sammenbruddet nært. Men jeg klarte å ordne en til slik at jeg fikk ferdig februarvottene og satt da med to høyre og en venstre.
Jeg har flere gnger vært på vei til å hive denne til overs høyre votten, men gjennom denne UFO konkurransen fikk jeg motivasjon til å gjøre par nr 2 FERDIG.
Det var fortsatt like jævlig å sy, men som sagt FERDIG:):)

1 kommentar:

  1. Vart no stilige vottar, då.
    Likar heller ikkje det broderiet....for mange herrens år sidan strikka eg ein gensar med Kardemommebymotiv....og ein del broderi. Uff, hugsar det med gru endå.
    Men jammen er du flittig, also....

    SvarSlett