søndag 14. mars 2010

Måtte bare ha det!!

I dag har vi hatt loppemarked i grenda. Jeg er kassa dama sammen med en til og får dermed øvd meg to ganger i året på hoderegning. Kjempe morro å se hva vi får inn og hva som går ut.
Når jeg kom i dag såg jeg rett på dette stavanger flint frokostservice, kjente det kribla i kjøpegenet mitt , men for en gang skyld skulle jeg prøve å avstå....det gikk en time , det gikk to timer og rett før posesalget bare LØP jeg mot serviset fikk pakket det ned i en eske. Jeg betalte 150 kroner og er bare så LYKKELIGE over at det fikk bli med meg hjem tilslutt.
Nå har jeg prøvd å leita etter serviset på internett for å finne mer ut om årstallet det ble laget, men ingen resultat- så er det noen av dere der ute som ca vet når dette kom ut blir jeg glad for opplysninger:)
Jeg fikk selvfølgelig plukket med meg noe mer, men det får komme en annen dag:) Dette Stavanger flint service var dagens KUPP:):)

5 kommentarer:

  1. Det er jo bare så spennende med loppemarked!
    En venninne og jeg skulle på loppemarked på Storslett i dag, men vi turde ikke å legge over fjellet, med rasfare og fokkmuligheter!

    SvarSlett
  2. Hei :)

    Oii så fint dette servicet var.. så flotte farger.

    Morro med loppemarked.. finner alltid noe fint eller noe en kan ha bruk for på slike plasser.

    Ha en flott mandag :):)

    Klem

    SvarSlett
  3. Så spennende!! Du gjorde rett i å ta fram kjøpegenet denne gangen;))
    Flott service;)) Klem til deg;)))

    SvarSlett
  4. Loppemarkeder er spennende. Og slike gamle serviser er det noe helt speielt med. Artig å ha noe som en er nesten alene om. På loppemarked kan en dessuten få dem for en god pris - for andre bruktbutikker har begynt å ta godt betalt for slike gamle skatter.

    SvarSlett
  5. Hei.Kjempe fine.Nydelig farger.Ha en riktig fin uke videre.Klem fra Bodil...♥♥

    SvarSlett