torsdag 15. april 2010

Premie til meg, sau til meg, kopplam til gards

Tenk at jeg JEG JEG har vært så heldig å vunnet denne fine fine premien på
Hide gard og glasdesign sin give away!!!
I går kom premien i posten og den var så SØT og VÅRLIG.
Veronika har kalt det et lysfat for meg er det et
VÅRFAT:)
I tilegg til å drive med glasskunst holder de også på med sau på Hide gard.
Og selvfølgelig har glasskunstneren blitt inspirert av disse flotte dyrene.
Og selvfølgelig måtte jeg bestille en sau fra henne til min ikke levelig sauesamling.
Ta deg absolutt en tur innom bloggen Hide gard og glasdesign.)

Her ser dere utsillingsveggen som er på kjøkkenet.
Det kommer stadig vekk en ny liten kunstsau å stiller seg villig opp
og sprer litt saukunstglede i heimen min.

I fjøset og i utmarka kommer det også nye verdensborgere til hver dag.
Denne lille krabaten har ingen mamma og dermed kom det
første kopplammet til gards i går.
Jeg går rundt å tenker liker det . liker ikke. liker det liker ikke....
Kopplam skal ha mat 5 ganger i døgnet og trenger oppfølging lenge framover
- mye ekstra arbeid
- men også veldig mye kos og nærhet med kopplam ,
spesielt for de minste som bor i heimen og for alle de som kommer på besøk til oss:)
Så konklusjonen liker kopplam:)

3 kommentarer:

  1. Gratulerer med fin gave!
    Så flott sauesamling du har,koselig å ha den på kjøkkenet.
    Kopplammet ser så søtt ut, men jeg forstår at det er masse jobb med dem..og masse kos.
    Ha ei flott hel Brit.
    Klem : )

    SvarSlett
  2. Sauer er ålreite dyr. Faktisk en av favorittene. Og kopplam må jo være flott for barna - selv om det er mye ekstra arbeid.

    SvarSlett
  3. Kjære Brit! Det er alltid så koselig å ta en liten titt innom din spennende verden på gården! Jeg vet, man har da også masse arbeid på en bondegård... Kjempefine bilder av denne kopplammen :)
    Klem fra Pillepalle

    SvarSlett