tirsdag 16. august 2011

Morsomme ikeavarer!!

 Når skolestart nærmer seg er det alltid tid for den store oppussingsånden i Nerklubben.
 Da svinges malerkostene og IKEA får økt omsetning pga oss.
SÅ er det tid for å LEKE
MØBELMONTERINGSSNEKKER.
Når jeg  pakker ut slike deler får jeg svettepanikk og
tenker HVORDAN kan dette bli til NOE???
 MEN med STORT MOT setter familien i gang.
Første del var slettes ikke avskrekkende!
 Etter sirlig lesing av bruksanvisning begynner det faktisk å ligne!
 Med god hjelp av mine praktiske barn
Blir monteringen som en lek

 Og vi har plutselig laget en KUL IKEA lampe:)
Dermed  hiver jeg meg videre i
oppussing, kaoskontroll og møbelsnekkermontering!

5 kommentarer:

  1. Veldig kul lampe. Det synes Ingvar også.
    Og veldig stilig retroskjørt under her.
    Ellen :)

    SvarSlett
  2. Høyrest ut som spanande tider framover ;)
    Lukke til med oppussing!

    SvarSlett
  3. Den lampa er veldig fin! Og dere har gjort en storartet jobb i monteringa!

    SvarSlett
  4. Stilig lampe :)
    Her står det også en del oppussing på planen, så dere er nok ikke alene om å være i oppusingsmodus.

    SvarSlett
  5. Så spenende lampa var jo rene puslespillet, men fin ble den!
    Klem : )

    SvarSlett