fredag 30. november 2012

Klippe, klippe, lime, lime

Julepynt må heimen ha.
Denne ideen fant jeg i bloggen til lille hottentott`s juleverksted.
Hun har forøvrig lagt ut mange gode ideer
og kommer med flere som passer utmerket til små barn.
ANBEFALES å ta en titt hvis du har behov for juleverkstedtips!
Disse glinsende julepyntene er laget av små glansete konfektbeger.
Man tager to og klistrer de sammen med lim,
deretter finner et fint glansbilde eller klistermerke å limer på
Og så har man fått fin julepynt til å henge på treet
eller en eller annen busk!
Lille hottentott pyntet også med litt glitter som vi rett og slett glemte...
En annen varianter er å bruke to muffinsformer, en konfektform
og en knapp stift vi kjøpte på Sister Green i fjor.
Vi fortstter med å klippe, klippe,lime, lime...

5 kommentarer:

  1. Eg har noko eg må innrømma ~ eg kjem nok til å laga slik pynt saman med borna, og det er DIN feil ;)
    Ser kjekt ut.
    Siri

    SvarSlett
  2. Så koselig førjulsaktivitet :) :)

    4 spennende pakker kom til Alta i dag :) Gjett at jeg ser fram til søndagene framover :) Igjen: TUSEN takk for at jeg ble trukket ut. Har forresten laga et lite blogginnlegg og reklamert for bloggen din hvis du har lyst å ta en titt:
    http://strikkelene-mitthobbyrom.blogspot.no/2012/11/straks-advent.html

    Klem, Lene Sofie

    SvarSlett
  3. Takk for tips. Var inne å kikket hos Hottentott og fant mange fine ideer.
    Likte hjertene under her også.
    Ellen :)

    SvarSlett
  4. Kjempefin julepynt!
    Ønsker deg vakre adventsdager!
    Klem :)

    SvarSlett
  5. Takk for link:)
    Ha en fortsatt fin adventstid:)

    SvarSlett