lørdag 9. mars 2013

En GOD dag:)

 Å slikke sol er deilig for store og små!
 Tinka vet at det kan lønne seg å sitte sammen med denne kameraten.
 Her kan det plutselig komme en pitteliten matbit.
 Vår hund har helt spesielle øyner,
 et blått og et brunt:)
 Lille prinsen full av nye fregner og en fin kakaobart = HAPPY DAY!
Og det beste med hele dagen, 
den ble avsluttet med huskonsert etter korpsseminar for store guttene mine.
Jeg ELSKER korps- og savner å spille!
Og er lykkelig for at mine gutter har fått den muligheten
 i løpet av sine barne og ungdomsår!

3 kommentarer:

  1. Ser ut til å ha vært en nydelig dag i vårsola. Og fregner på kinn, det er et sikkert vårtegn. De spretter fram hos meg også :)

    SvarSlett
  2. Nydeleg vèr hos deko òg, same her.
    So artig med Tinka og fargen på augene, heilt spesiell hund, detta.
    Korps er òg viktig i vår familie...når eg tenkjer etter er 12 av mine/våre med i korpset i bygda (2 av dei aspirantar,då).
    Foresten, ser du på korpsfiksert på nrk1 mandagskveldane?

    SvarSlett
  3. Herlig uttrykk på minstemann på det øverste bildet:) I dag har vi hørt på korpsmusikk - alle guttene har vært med på Buskerudmesterskapet - kjempegøy å høre på!

    SvarSlett