lørdag 14. desember 2013

Knytte vennskapsbånd

 Å knytte vennskapsbånd er det våre inn på tunet helger handler MYE om.
Denne helga ingen unntak.
Ut på tur er ALLTID en GOD  VENNSKAPSBÅNDKNYTING:) 
Å sitte rundt bålet skaper både god stemning og gode samtaler.
 Å få steke vafler med en storgutt på 18 år er stor stas for 8 og 10 åringen.
I denne stekeprosessen ble det konkurranse om å søle minst!
10 åringen VANT!
 I kveld har vi også knyttet evighetslenker i metervis
 MYKJE moro med slike lenker.
 Å pynte hverandre i juletre gikk  storartet.
 Til slutt ALLE METERENE opp
 og deretter åpning av kveldens JULEKAFE.
 Servering i kveld:
Sjølsagt Juletrekake.
Siden jeg snakker om vennskapsbånd må jeg også vise denne vakre oppsatsen
VI alle i kulturskolen fikk med vår nye leder.
 Jeg kjenner meg så heldig som har en arbeidsplass hvor vi både er kollegaer og gode venner:)
I Nerklubben skal vi fortsatt jobbe med å knytte vennskapsbånd ,
 man må hele tiden øve seg på det både til hverdag og fest!
Og siden vi er vennskapsbånd følelse så sender jeg denne sangsnutten til alle dere jeg dessverre ikke har fått tid til å møte så ofte jeg kunne ønske.
FOR JEG TENKER LITT PÅ DEG OG DU TENKER LITT PÅ MEG
OGSÅ SAMLES VI I TANKENE OG RUSLER SAMME VEI
DET SIES ALT FOR SJELDEN SÅ JEG SIER DET IGJEN
DET HJELPER LITT Å TENKE PÅ EN VENN.
Så dermed sender jeg nå en tanke til dere og håper å få en tanke til bake:)
 

1 kommentar:

  1. Jeg koser meg hver gang jeg er innom bloggen din, Brit. Alt det både deres egne barn og inn på tunet barna får være med på og oppleve tror jeg er nettopp slik vi trenger mer av for at verden skal bli bedre! Vennskap, opplevelser i naturen, store og små sammen. Det gjør godt å lese om og se bilder, og kan gi inspirasjon også til andre. Takk Brit! Juleklem fra Marit Johanne

    SvarSlett