tirsdag 5. august 2014

Ut på Harryloppis turné

 I går la jeg ut på min første harryloppis turné fra Frøya og rundt jamtland hàrjedalen! Med meg har jeg med fantastisk likesinnede venninne Marie som til og med liker å kjøre bil. første besøk ble bruktbo i Stjørdal mer kjent som containergirl for oss i bloggverden
 Hun har en utrolig evne til å gjøre skrot om til vakre gjenstander.Det var en glede for meg å endelig få komme innom!
 Mot Meråker fikk vi tips å stikke innom Flora antikk og gjennbruk. Og det må jeg si var verd besøket og sender anbefaling videre. De har egen side på Facebook der en kan se litt mer om dem.
 Her er skattene fra gårsdagens loppisjakt
Stoppen for kvelden ble strandgården bed og breakfeast. Vi rakk det akkurat før tordenbygene og lynene flerret himmelen!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar