søndag 12. oktober 2014

Hjertepizza orginal!

 I dag har vi starta slaktesesongen i Nerklubben
og det betyr hjertepizza i ordets rette forstand
 6 fine hjerter som jeg skjærer pent opp.
 Det smaker som godt biffkjøtt og er mørt som bare det.
Pizzaen lages ganske vanlig med pizzadeig utfra
4dl vann, 2-3 ss olje, 2 ts salt,1 ts honning, halv pakke tørrgjær 
og mel slik at du får en mjuk deig.
Tomatsausen lages med å surre en halv løk med to fedd hvitløk blank i 1ss olivenolje,
 ta i en boks hakka tomat, 1-2 ss tomatpurre og krydre med pizzakrydder
og la dette koke i 5 til 30 min. Smak til med pepper og salt.
Jeg bruker å gi hjertekjøttet en rask steking på sterk varme på stekepannaog ,
krydre litt ekstra med salt og pepper 
før jeg danderer den over pizzaen og tomatsausen.
Denne gangen tok vi bacon på, andre ganger har vi kjøttdeig .
 Øverst tar vi ost på , gjerne blåost på en liten del som vi voksne synes er toppen. 
I tillegg har vi litt lett bearnessaus.
Så er det flere der ute som har muligheten til
 å prøve hjertekjøtt anbefales det absolutt på pizza.

1 kommentar:

  1. Spennande lesing for nokon som ikkje er vand med slik kost. Her er ikkje hjarta så tilgjengeleg, så eg har ikkje smaka det nokon gong. Me har ei pølse her, kor det er både hjarta, lunger og anna oppi, som me tek av skinnet og steikjer sprøtt på panna, men det vert uansett noko anna.
    Kjekt å sjå serviset frå Figgjo; det er det serviset eg fekk servert det meste av maten på i min barndomsheim - gode minner.
    Ønskjer dykk ein fin start på ny veke.
    Siri

    SvarSlett