søndag 30. oktober 2016

Lue for en kvinne

 Ny lue i samme mønster som tidligere
fra Hobbyuglas oppskrift som dere finner HER
 Den er kjempe rask og lett å strikke.
Samtidig synes jeg den blir ganske fin på hodet.
OG selvfølgelig måtte den få med seg en refleksknapp.
Derfor blir det en lue med ekstra Helse, Miljø og sikkerhet!
 Eller Lue gitt med ekstra kjærlighet.
 Garnet er igjen Misti.
Dette garnet har ligget ganske så mange år i det store garnlageret,
men endelig fant det sin plass.
110 gram forsvant og den er strikket på pinner nr6.
Og i min julestrikkeutfordring er jeg nå kommet opp i 7 av 40 produkter FØR Julaften!
I kveld har jeg også tyvstartet litt på en fellestrikk som starter 1.nov.
Nemlig leafsjalet til Designer Marion R.
Og oppskrift, garn finner dere i nettbutikken hennes som dere finner HER .
 Der har jeg også kjøpt refleksknappene.
Og hva har jeg gjort i dag??
JO strikkesøndag, en super søndag !!!

3 kommentarer:

  1. Herlig grønnfarge, og så lurt med refleksknapp.

    Lykke til med sjal-alongen. :)

    SvarSlett
  2. Flott bilde av ei flott dame med ei flott lue. Flottere kan det vel ikkje bli. Kva blir det neste produktet skal tro

    SvarSlett
  3. Tror du må beholde denne selv. Du er veldig fin i den!

    Klem fra Ingunn

    SvarSlett