tirsdag 31. januar 2017

Blått i blått

 Siste strikkeprodukter har gått i blått i blått!
Stor fornøyd å bli ferdig med disse produktene på den siste dagen i januar!
 Dette skulle egentlig blitt jobbet med i november og desember
via bittami sitt adventsmysterium 2016.
Til meg ble det kosejobb i januar. 16 ulike mønsterdeler.
Det er blitt kastet og strikket sammen i alle varianter i deilige Nordlysgarnet .
136 gram ble brukt og nå er det blitt en hals å bruke i vintervårværet på Frøya!
 Disse vottene av Jorid Linvik har lenge stått på TO DO listen,
Englevotter må man jo ha!
 Strikket med Pt2 garn og 66 gram forsvant.
Jeg har oppskriften i Jorid Linvik vottebok,
men man kan også få kjøpe dette mønsteret på Ravelry
eller direkte hos Jorid nettbutikk.
Vottene er en del av min Resolutionkal 2017 liste hos podcasteren Nordic Stiches.
Som betyr jeg har laget en liste på 12 prosjekter jeg skal strikke i løpet av 2017.
For øvrig er strikkepodcast det nye store tidsfordrivet mitt når jeg har ledig tid.
Hvis dere vil se noe fra Nordic stiches finner dere youtube kanalen hennes her: https://www.youtube.com/channel/UC5xdmIVCC0SIW0TerwT8ckQ/videos
Nå er jeg klar for nye utfordringer i februar
både i strikking, musikk og ellers i livet!

1 kommentar:

  1. Vakre blåtoner hos deg :) Jeg hører også på Nordic Stitches, koser meg masse med det :)
    Ha en super dag, klem fra meg. :)

    SvarSlett