tirsdag 16. mai 2017

Dagens outfit

Det er på tide å gjøre bloggen mer ungdomsvennlig å kjøre dagens outfit
eller dagens antrekk så det kan hete på godt norsk.
 Har skjønt at posering er av stor betydning ,
 så her breier jeg meg da ut i kjeldress kjøpt på loppemarked for 5 kroner
Jeg er for selvmekka klær så for matche kjeldressen
har jeg på meg min selvstrikka baa-ble lue og bittami sitt adventsmysterie skjerf.
Firhjulingen har for øvrig sett sine beste dager og står på vent til mulig reparasjon for bruk i sommer.
Det er mulig jeg slipper både lue og skjerf i dag med gode temperaturer.
 Om jeg ikke akkurat skal drive hard gårdsarbeid skal jeg få plante ned noen stemorsblomster og henge ut noen klær til tørk før regne starter i kveld.
Jeg jobber meg å få til bake litt mer fysisk energi 
med å gå tur blant løvetenner i min fantastisk sykt fine sko.
Kanskje jeg tar på meg kjeldressen bare for å kjøre dagens outfit helt ut!
Ha en god dagen før 17,mai dag.
For å  berolige mor i Romsdalen, 17.mai går jeg for bunad !!

1 kommentar:

  1. Den lua har jeg strikket også. Flott. Ønsker deg en fin 17des.
    Klemz

    SvarSlett