mandag 15. oktober 2018

Ditt og datt pulsvotter

 I løpet av Midt Norsk strikkefestival ble jeg ferdig med mitt siste strikkeprodukt
designet av Pia Kammeborn.
De fine ditt og datt pulsvottene som på engelsk heter Bits and Pieces mitts.
 Jeg strikket de av mitt rikholdige Pt2 lager og en rest av Garnkista sitt garn, farvoritt ,
garn farget av Lill C Schei, Ca 45 gram forsvant i prosjektet.
Undringen var stor over min egen vrangbord,
 og lurte et øyeblikk på om jeg hadde strikket feil vrang!
Men siden garnet fra Garnkista tydelig var tykkere enn Pt2
 fikk det denne effekten som egentlig bare ble helt KULT.
 Sånn kan det av og til gå selv om det utgangspunktet ikke ser riktig ut
 så blir det bra åkke som!
Mønsteret kan du kjøpe her Ravlery og du finner det ved å trykke på akkurat HER
Jeg har laget en liten oppsummering om mine strikkeprodukter av Pia Kammeborn
og en stemningsrapport fra mine opplevelser
 under MidtNorsk strikkefestival helga på Orkanger i min nyeste Podcast episode.
Det er bare å trykk på bilde så får du en titt.
Hovedkonklusjonen etter strikkefestivalen
 er at den var FENOMENAL!!!!

1 kommentar: