onsdag 16. desember 2009

Gullrekka med koret og korpset på Frøya

Julens tradisjonskonsert ble gjennomført i kveld med pomp og prakt. En årlig begivenhet før jul er koret mitt og korpset sin julekonsert. Da er kirka stappfull og vi presentere gullrekka av forventete julesanger. I år ble det f.eks O helga natt , Hellige stad, Hallelujakor, Mary did you know, Himmelen i min famn og som alltid Frøya egen julesang Det er lysast der lyset kjem fra.
De fleste sangene er nå blitt en rutine både for kor og korps, men det er dette folket vil ha og det er en utrolig motiverende konsert å gjøre siden vi får veldig god publikums respons.
MEN NÅ ER JEG FERDIG MED Å SYNGE JULEN INN!!!!!! Det ble en verdig avslutning i kveld, nå er det bare noen møter på jobb som gjenstår- så tar jeg juleferie!!! HURRA!!
Gaven i kalenderen i dag likte jeg kjempe godt, nemelig en utfordring: Lag noe fint av dette garnet og jeg har et år på meg. Tankene har allerede begynnt å løpt avgårde.
En annen god ting i dag , mamma min og stepappan min har kommet på førjulsbesøk :)
Det betyr masse god hjelp med praktiske gjøremål i heimen. Det var den beste julegaven jeg kunne få.
Nå som det bare er 8 dager igjen til jul!!

3 kommentarer:

  1. Tusen takk for en koselig konsert! :)

    SvarSlett
  2. Det er utrolig hvor viktig slike julekonserter blir i lokalmiljøet. Det blir liksom ikke jul uten.

    Kos deg med fridagene som kommer :-)

    SvarSlett
  3. Så koselig med konsert, men ta nå ferie og slapp av litt og kos deg med besøket! Ha en flott helg;) Klem fra bestemor drillo!

    SvarSlett