torsdag 17. desember 2009

Juleposten nesten i rute

Og i dag har Brit kommet enda et par hakk videre i sine juleforbredelser. Mamman min er kommet og hele gjengen har svinget oss rundt og fåkk vasket stor stua og yttergangen. i morgen står tv stua og kjøkkenet for turen. Kvelden har jeg brukt til å ordne alle julebrevene. Så imorgen blir alt sendt.
I kalendergaven var det en svært nyttig ting; Pakkelapper, kjempe fint ordna så jeg har nesten ikke råd til å bruke de!!
7 dager til jul - det stormer fram

4 kommentarer:

  1. Ja, tiden flyr! Nei, forresten, det gjør den jo ikke, den kommer og kommer, hele tiden! Hva skal jeg bruke den til i morgen, tro! Ha det fint!

    SvarSlett
  2. Uff ja tiden flyr.
    Har kjempe dårlig samvittighet når det kommer til juleposten fra oss .. Er nok sein med den i år

    SvarSlett
  3. Jeg får litt lyst til å sette en diagnose på deg sånn som du holder på. :)

    SvarSlett
  4. Kjære Brit!

    Så flittig du er altså :)) Selv har jeg også skrevet minst 50 julebrev, uff. Ha en glad helg!! Klem fra Pillepalle

    SvarSlett