fredag 11. november 2016

Easy peasy itsy bitsy Basic Fingerless Mittens

 Denne uka har det blåst en kaldt Sibir vind over øya.
Når jeg bevega meg utendørs var jeg godt nok kledt,
men det var iskaldt på kontoret!!
Det var vanskelig å ha votter på seg når man skulle jobbe både med planlegging på dataen,
 spille på piano og div rytmeinstrument.
Tiden var inne å fornye seg med et par arbeids pulsvanter.
 I bloggen Lailas lille hjørne las jeg om hennes pulsvanter denne uka
og ved å søke meg fram på det store Ravelry biblioteket fant jeg de ,
De var super enkle å strikke og jeg fikk brukt 45 gram av Mirasol Hacho.
Garn jeg syntes var veldig fint men ikke funnet noe å bruke det til.
Nå er det garnet altså blitt til disse Easy Peasy itsy bitsy
 supre pulsvanter til bruk på kontoret og i musikktimene!
 Pulsvantene er nr 20 i #40knittoxmas prosjektet.
 Jeg har mere mirasol liggende,
 kanskje er det flere jeg kjenner som burde får slike pulsvanter i julegave??!!

2 kommentarer:

  1. Så koselig at du poserer med pulsvantene dine! Disse minner meg om et par jeg har, enkle, men faktisk dem jeg tar først hver gang. Nå er det vottevær her. Har hatt full vinter ei ukes tid.

    Riktig god lørdagskveld fra Uvdal

    SvarSlett
  2. Så fine de ble i den fargen du hadde :-) Mulig det blir flere slike på meg og siden jeg har garn til det.

    SvarSlett