onsdag 16. november 2016

Wombat sjal og jeg er helt fargeklar for advent

 Siste 4.5 nøstene av garnet Misti ble brukt til å strikke dette sjalet kalt Wombat schaltuch ,
designet av Elke Becker.
Jeg vil nok dandere det mest på denne måten,
 men kan også brukes som til å varme skuldre.
 Her fult utbrettet, og ikke blokket...,
230 gram ble brukt og strikket på pinner 6.
 Det skulle egentlig vært lenger ,
men med kun 3 gram igjen ble ikke tuppene med
 slik som dere ser i originalen av Elke.
 Oppskriften finner dere HER på Ravelry. Og er gratis.
Det var gøy å strikke og ikke minst etter min tålmodighet, raskt og lett!!
Med lue, votter og sjal i lilla må en si jeg er helt fargeklar for advendtstida!
og med Wombat sjal er jeg kommet opp 23 produkt i #40knittoxmas

6 kommentarer:

  1. Så mye lekker adventstrikk. Salet så herlig og varmt ut.

    SvarSlett
  2. Du strikker så mye fint Brit. Sjalet var bare helt nydelig.:-)

    SvarSlett
  3. Kjempefint sjal! Og stilig med helt sett :)

    SvarSlett
  4. Det såg ut som eit varmt og godt sjal det der. Skal ikkje fryse du nei. Man må strikke etter den garnmengden ein har. Men syns det ble flott eg da. Alle er lilla. Men rart kor fargen kan forandre seg. Men skjønner at den rette fargen er lilla. HA ein flott dag videre.

    SvarSlett
  5. Det sjalet så deilig og varmt ut. Og med både sjal, lue og votter kan du gå adventstida trygt imøte :)

    SvarSlett