tirsdag 24. oktober 2017

Episode 2 i min Strikkepodcast ute i verden: Det nærmer seg jul!

 Jau da jeg har prøvd meg med episode 2  i denne podcast verden.
Denne gangen er temaet Det nærmer seg jul! 
Vi tok den opp søndag 22.okt og da var det nøyaktig 9 uker til selveste julaftenen!
 Jeg snakker som sist om både strikkeprodukter jeg har på meg, 
strikking jeg er ferdig med og strikking som fortsatt er på pinnene. 

I tilegg introduserer jeg tema som skal følges opp hver uke 
med tips til å lage små lette strikkeprodukter som kan bli til gaver eller pynt i heimen.
 Det første tipset gjetter dere nok , det er Arne & Carlos julekuler. 
Fine små gaver og en utmerket måte å få brukt litt restegarn man har liggende.
Jeg har planer om å lage en ny kule hver uke, altså 9 til JULAFTEN. 
Her er den første med navnet Krokrosa strikket med 10 gram Pt2 rest. 
Julekulestrikk er også en gylden anledning til å få prøvd ut noen av alle de fine julekuleoppskriftene j i selve Julekule boka og Adventskalenderen til Arne &Carlos som har stått støvet ned noen år....

Her finner dere episode 2. 
Jeg takker for alle hyggelige tilbakemeldinger fra første episode.
Jeg har enda lang vei til å få til dette slik som jeg helt vil.
Vi strever med å lyd fra kamera når det autofokuserer, 
noe vi ikke helt forstår hva vi kan gjøre med,
En mulighet er at vi tar opptak for sent.
Vi bruker fotoapparat til opptak, men vet ikke helt om dette er det som er best for oss. 
Vi TAR veldig gjerne i mot gode tips til hva vi kan bruke av opptaksutstyr 
som både er enkelt og like vel gir kvalitet!
Selvfølgelig blir jeg også glad for alle som vil følge meg videre på min youtube kanal.
Fram til jul kommer det ukentlige podcaster!
Akkurat denne uka har det tatt litt tid å få kopiert den opp til YouTube kanalen 
,for jeg har ligget rett ut siden mandags morgen. 
Begynner å  bli litt mer med i dag, 
men fortsatt feber og må ta det med ro noen dager.
Det går i te, honning, ingefær ,sitron og enkel strikking!!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar