mandag 30. oktober 2017

Episode 3 Restegarnfesten i min podcast!

 Strikkepodcast episode 3 ute i den store verden!!!
Denne gangen er lyden MYE bedre,
vi har fått bort denne klikkelyden av autofokus, så fornøyd med det.
 Enda har vi mye å lære,
 men Sigurd og æ synes det er blitt litt bedre denne gangen:)
Denne episoden handler om de 40 ulike garnnøstene jeg fikk av mine kollegaer
 i Kulturskolen i fjor på min 50 års dag.
Hva i alle verden kan bruke 40 ulike nøster men ulike farger, tykkelse, typer????
En kjempe restegarnfest , bli med å ta en titt !
Jeg har gitt meg selv i utfordring å strikke en ny Arne og Carlos julekule fram mot jul.
Dette er nr 2, Kongle kule, som jeg valgte å strikke i konglefarge!
12 gram i Rauma fin ull og Pt2 garn.

Velkommen til å bli å ta en titt på Restegarnfesten!!
 

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar