søndag 29. oktober 2017

Funky Boot Cuff i Flowers powers garn!

 Wow!!
Tenkt at dette merkelige Flower garnet fra Viking kunne bli til noe så kult!
Prosjekt 3 i Restegarnfesten ble nemlig disse
Funky Boot Cuff designet av Sharon Cowan.
 Bare navnet er jo utrolig kult!
 På norsk tror jeg dette kalles støvlevarmere?!
Mine passer utmerket til mine lilla Dr.Martins sko.
Oppskriften finner dere HER:
 Jeg fikk brukt opp 64 gram av dette Flower Power garnet,
 i tillegg fikk jeg også bort 1 enslig Lima garnnøste i blått til selve ankelen.
Her ligger mine Funky Boot Coof i høstelig lys.
Det nærmere seg den mørkeste tiden så absolutt,
 med klokka en time tilbake så ble det kveldsmørkt så alt for fort.
Det er vel bare å brette opp et lyst sinn
og gå inn i november mørke å glede seg til JUL når sola snur!!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar