mandag 16. oktober 2017

Oransje skjerf

 I helga fikk jeg levert mine to og Marie sitt ene oransje skjerf
til Kirkens bymisjon i Trondheim.
 Litt strikkegerilja før levering ble fristende når jeg gikk forbi denne
hærlige gule skulpturen som står ved hurtigbåtkaia i byen.
 Så var det å banke på den STORE tunge døra  til Kirkens bymisjon kontorer.
 Og der hadde jammen med noen vært før meg!!
Oransje på oransje skjerf plassert i hyller og esker.
 Noen litt finere pyntet og ordnet til enn mine.
 Men det er rom for alle i kirkens bymisjon også alle varianter av oransje skjerf.
Jeg ble hjertelig tatt i mot av en koselig dame
 som gjorde det ekstra stas å levere de tre skjerfene!
 Hjem til Nerklubben måtte også en liten oransje engel få bli med hjem.
Kunne tenkt meg et oransje skjerf selv. Elsker jo den fargen.
Her er jeg dandert med alle tre skjerfene foran vår frue kirke
som er Kirkens bymisjon sitt hovedområde i Trondheim.
Selv om Trondheim hadde satt en frist for levering av skjerf til i dag,
så tar de fortsatt i mot.
Utleveringen skal jo fortsatt først skje fra 1.nov

1 kommentar:

  1. Dette er en super strikkedugnad! I helselaget her skal vi strikke lappeteppe til inntekt for Rosa sløyfe. Venter bare på garnet...... Strikker luer og pulsvarmere inntil videre.

    God tirsdagskveld fra Ingunn

    SvarSlett