tirsdag 23. november 2010

Søte julemerkelapper

Tid for julemerkelapper .
I år fant jeg inspirasjon til disse søte snømennene på
bloggen til Skrekk og Gry.
Dessverre var det bare prøvesnømann/dame som var igjen
når jeg skulle ta bilde.
De andre ble med mine gjestebarn hjem etter juleavslutningen vår i helga.
MEN lilleprinsen og jeg skal absolutt lage flere
til å bruke på noen av våre julegaver til slekt og venner.
Ta en tur innom Skrekk og Gry å se orginalene.
Kanskje en ide på et juleverksted?
Ellers er det ikke bare julekalendere som vandrer UT fra heimen,
noen kommer også INN.
I forumet dinhobby har jeg fått 24 pakker
men fra to forskjellige personer som jeg ikke aner hvem er.
Spennende å se hvordan to tenker i forhold til en julekalender!
Adventspakkene + hemmelig julegave har også kommet trygt fram.
Også denne er hemmelig avsender fra forumet Uformelt.
OG jeg har GÅTT til innrømmelse
Jeg er nok en solid MATERALIST,
men noen må jo holde handelstanden opp!!

4 kommentarer:

  1. Fine og personlige lapper. :o)

    Synes du er "materialist" på akkurat den rette måte jeg. Du lager ting selv av gjenbruksmaterialer og restegarn, kjøper på loppemarked +++ Og innimellom er det jo lov å kjøpe seg noe helt nytt også.

    Kos deg videre du!

    SvarSlett
  2. Hvor utrolig flittig du er med jule"arbeider". Fint å lage sine egne merkelapper. Klem fra PillePalle

    SvarSlett
  3. så spennende med hemmelige gaver :) morsomt at det kommer litt i postkassa også og ikke bare forsvinner ut :D *♥*

    SvarSlett
  4. Hei.Kjempe fine julemerkelapper.Søte.Kjekt å lage selv.Koselig.Ønsker deg en riktig fin uke videre.Klem fra Bodil.

    SvarSlett