tirsdag 31. januar 2012

Brit lærer nye ting!!

 46 år og enda lærer nye ting-
Da må man si det ennå er HÅP:)
Til bursdagen min fikk jeg nemlig denne finne boka med min venninde Marie med
Hekling som utfordring.
 Jeg kan kunsten å lage bestemorruter og
 NÅ klarte jeg faktisk  å lage nettingveske- ETTER OPPSKRIFT.
Sikkert ikke imponerende for dere proffesjonelle heklere,
men for meg er det mer et UNDER at jeg har fått til dette!!
 En nettingpose kan selvfølgelig brukes til handlenett, garnnett, fiskegarn??
 eller som her å ha appelsiner i
Eller å ha doroller i.)
Og at det er en nyttig ting kan ingen komme fra, trallala
128 gram garn er i hvert fall slanket bort i som en innspurt i januar.)

3 kommentarer:

  1. Så flink du er da :) Smrt å finne på ting slik at man holder varmen foresten ;)

    SvarSlett
  2. Kor flinke du er ;)

    Artig ikkje sant ....

    Monikaklemma

    SvarSlett
  3. Jeg deler din glede, for jeg husker følelsen når jeg lærer meg nye ting!
    Klem!

    SvarSlett