onsdag 1. februar 2012

Blått i blått og godt slankeresultat januar måned

 Tenkte jeg skulle rekke å svi av et par 100 gram sånn i innspurten av JUMBO JANUAR
med nytt pickles skjerf strikket med pinner 15.
 Men damen på uformelt er streng på overholding av tid,
så selv om den stort sett er strikket i januar ,
måtte den pent  registreres inn på februar.
 120 gram forsvant fra nytt garn for meg Odin fra Viking.
Deilig blåfarge og mykt å godt både å strikke å ha på seg.
Havner nok i gavekasse og blir gitt til noen som liker blått.
 Storartet fornøyd med å ha strikket bort 1736 gram i januar.
 Mange små produkter har forlatt pinner og slanket garnmassene i hyllene.
Februar ny måned og nye muligheter.
 Nå er det ikke JUMBO lenger, men hjerter og rødt som gjelder.
Så følg med følg med på videre garnslanking fra Brit`s puslerier:)

7 kommentarer:

  1. WOW... for en produksjon! Jeg er imponert!

    SvarSlett
  2. Jøss, det ble imponerende når du oppsummerte alt her. Så flink du har vært!! Jeg heier på deg og følger med videre!!

    SvarSlett
  3. Skal si du får strikket...
    Mye fint her:)
    Lykke til med februar!

    SvarSlett
  4. Jeg er imponert!
    For en produksjon!
    Ha fine februardager!
    Klem : )

    SvarSlett
  5. Så flink du har vært å strikke opp så mye garn, nydelige produkter du har laget:) Lykke til med neste periode :)

    SvarSlett