søndag 12. februar 2012

Heldige vinner av Paiform ble:

Så har den offiselle trekningen av en PAIFORM blitt trukket.
Det var i alt 22 lodd og min hjertemann fikk i oppdrag nedsløva
forann en eller annen film på TV og si et tall mellom 1-22
og det ble nr.7
og dermed ble vinneren: SisselAstrid.
Hun skriver i tilegg til sin blogg Pustepauser
 om sin lille sønn Oskarprinsen, en blogg jeg anbefaler andre å ta en tur innom.
Paiform og Paioppskrifter fra Grete Roede er snart på vei til deg SisselAstrid:)
For de som fristes til å prøve en paioppskriften
finner dere min utprøving av SPINATPAI HER

4 kommentarer:

  1. Joho!!!
    Skvatt nesten når eg såg namnet mitt ;)))
    Tusen takk!

    Gleda meg til både paiform og oppskrifter ;) Då blir det testing av ny middag her!

    Klem frå Sissel Astrid <3

    SvarSlett
  2. Finn ikkje mailadressa di her ;) Men mi er sissel@clear-view.no

    Klem og takk igjen :)

    SvarSlett
  3. Paien var kjempegod, jeg har prøvd :) neste gang dobler jeg fyllet:)

    SvarSlett
  4. Jeg får vel skrive en kommentar her også ;) Tusen takk for kort og flott hjerte :)

    Jeg har blgg, men den er ikke så synlig slik google+ har lagt opp profilsiden.. Men det står altså: Bidragsyter til... Og under finner du en lenke til Ege Denne. Ellers er det bare å google navnet, der finner du meg med engang )

    SvarSlett