onsdag 22. februar 2012

Risikosport med hårklippmaskin!!!

 Småsyssel i Nerklubben kan blant annet bestå av frisør timer.
 Nå er det ingen av Frøya`s frisører eller Norges forøvrig
 som trenger å være redd for at jeg kommer til å gå dem i næringa.
 Dette er nemlig en risikosport kun min mann har nerver til å utsettes for!!
Legg forøvrig merke til katta som forundres
om det detter mus ned fra himmelen i forhold til hårnedfall!!
 Hups her dro vi til med en skikkelig hårdust ,
berre øran for bestå så er han fornøyd!
 Mulig vi skal prøve å selge dette bildet som en orginal Skrik av Munch
- har hørt det kan skaff en del pæng og da kan vi kanskje kjøp
fast friøsr til heimen for overskuddet??
15 mm stod det på klippedingsen, men det tror jeg måtte være 0.015mm.
Tror jeg må spandere ny strikkelue til kaiilen
 så han ikke frys på sæ ørebetennelse eller hjernehinnebetennelse...
Ser dere denne mannen er det altså ikke en skummel forbryter ,
 men en snill bonde fra Nerklubben:)
Fotografen er lille prinsen som tok mange blinkskudd ,
de fleste måtte nok sensureres for omverden.
Er det flere der ute som utfører risikohandling med hårklippmaskin???

10 kommentarer:

  1. Sånn risikosport tør vi rett og slett ikke bedrive her i huset, så mannen tok turen til frisøren i stedet han. Han vet sitt eget beste, jeg har aldri klippet noe som helst!

    Herlige bilder, hils fotografen!

    SvarSlett
  2. Jeg klipper både mann og sønn i huset men med saks. Jeg har kjøpt klippemaskin men har helt enkelt ikke tort å bruke den, er livredd at det skal bli for kort!
    Jeg er ikke noe frisør så klippresultatet mitt blir sånn midt på 3 men jeg har en sønn som trøstendes sier - men mamma det blev bra, det vokser ut igjen. Det er ju helt sant.
    Ha en fortsatt fin uke!
    pernilla

    SvarSlett
  3. Denne kommentaren har blitt fjernet av en bloggadministrator.

    SvarSlett
  4. Dæven, hainn e modig!!!
    Tror du har lest feil angående klippelengde... ;-)

    SvarSlett
  5. Hahaha, stilig :)
    jeg klipper Bårrisen også. Klippa Håvard en gang, og ble oppsakt...

    SvarSlett
  6. Jaudå, her bedriv me same "sporten"........og mannen er såre fornøgd. Dei tre voksne sønene har eg òg klipt medan dei budde heime, trur eg har tent inn att den maskina uttallige gonger.

    SvarSlett
  7. Hva sa forresten mannen da han fikk se resultatet? Fortell, fortell :-)

    SvarSlett
  8. Har drevet med slik risikosport ja, men nå for tiden er det bare hunden som får gjennomgå og det er kanskje greit. Syntes han ble fin og sveisen jeg :)

    SvarSlett
  9. Jo da -slik risikosport drives her i huset, selv om vi har frisørdatter , som er lærling fortsatt...kommer ikke ofte nok hjem til at mamman slipper å bruke "klippmaskin"- da er det nok kaillen som må til pers- ikke bare å bestille time hos frisør langt ute i havgapet her i Loppa.
    Så du hadde plukket inn en vårlig buklett -herlig . Kos dåkk me helga !

    SvarSlett
  10. Jeg har hårklippemaskin, men har aldri brukt den. Klipper imidlertid hele familien, men kun med saks. Er superkjapp, klarer en hårklipp av mannen på drøye 10 minutter. Og han er fornøyd :)

    SvarSlett