søndag 5. februar 2012

Vinnere av innsamlingsakjonens CareMorsdagskort ble:

 Innsamlingen innbrakte ikke den store summen,
resultatet ble innkjøp av 2 kort som jeg kjøper med glede i tilegg til de 2 jeg skal ha selv:)
 Lille prinsen har nu utført trekningen i dypt alvor.
 Første vinner ble Ege Denne,
fant ikke noe blogg på deg, men ser jeg kan nå deg på en mail:)
Hurra for deg!!
 Denne andre vinneren ble Solveig med bloggen Made by Solis
Hurra til deg også.
Nå sender jeg sporen straks inn min bestilling av morskort
 til både dere, meg og mamman min,
så håper jeg at vi alle får de til vår morsdag neste søndag:)
Vant du ikke
 men vil likevell støtte CARE sin morsdagskort aksjon kan du gå inn HER

3 kommentarer:

  1. Jeg trykket HER og skal ha tre kort, og det er takket være deg. :) Hadde det ikke vært for deg hadde jeg ikke fått med meg at Care hadde slike kort. Hurra for Brit!

    Over til sport:
    Jeg har sagt det før, og jeg sier det igjen: Så utrolig flink du er med syngebarna! Det er tydelig at de stortrives sammen med deg. Hils gjengen så mye og si at de var kjempeflinke i dag! :)

    SvarSlett
  2. Takk for kortet ... tror jeg bestiller noen flere jeg også ;-)

    SvarSlett
  3. Takk :) Joda jeg har blogg, det er bare det at google+ ikke har gjort bloggen så synlig på profilen... Hm. Men, hvis du går inn på profilen, så ser du: Bidragsyter til.... Og så står det Ege Denne der. Ellers er det bare å google Ege Denne.. ;)

    Tusen takk for flott kort, og ett enda flottere HJERTE :)

    SvarSlett