fredag 3. februar 2012

HALLO: Hjelp en MAMMA!!

 I går la jeg ut en innlegg om å bli med å støtte  CARE sin morsdagskortaksjon.
Jeg laget en egen innsamlingsaksjon
der JEG
støtter saken med å kjøpe morsdagskort ved å
 gi bort til DERE
der uti bloggverden.
 Det eneste dere trenger å gjøre er å legge en kommentar til dette innlegget FRA I GÅR 
og jeg kjøper inn flere og flere morsdagskort etter så og så mange kommentarer.
 MEN entent er dere redd for å at JEG
 skal gå personlig konkurs ved min støtte til CARE
og innkjøp av morsdagskort eller dere rett og slett IKKE vil HA morsdagskort
. FOR med 8 kommentarer til nå har jeg ikke behov
for å punge ut med mer en ET kort på 100 kroner.
 Jeg har liksom lagt av litt mer altså!!!
Jeg kunne jo ha kjøpt en dunge kort uansett ,
men det er jo begrenset hvor mange mødre jeg har å gi til selv,
 så derfor har jeg behov for noen å GI TIL!!!!!
Du er med helt gratis å får MEG til å punge ut morsdagskort til en god sak
og DU kan være heldig å VINNE et morsdagskort.
 Det må da være koselig, hyggelig, trivelig!!
 Jeg setter derfor NY DATO
til å bli med på denne innsamlingsaksjonen min til
SØNDAG 5.FEBRUAR kl. 19.00!!!
Så håper jeg at det blir
MANGE FLERE KORT FOR MEG Å KJØPE!!
Mammadamen har skrevet et sterkt og godt innlegg som heter
Ellen har lagt ut en oppfordring i dag
Og vil du støtte CARE morsdagskortaksjon 
ved å kjøpe selv tar du deg tur innom HIT
For å få flere til bli obs på denne aksjonen min
blir jeg glad for at dere  legger ut en link til denne saken på bloggen din.
 Bruk bilde med kortet på:)
Så håper jeg på at jeg må gi så det svir:)
HA EN SUPER DUPER MAMMADAG ,
for vi er mamma hver dag om ikke det e MORSDAG hver dag.
Og vi vet det å hjelpe en kvinne hjelper en autamtisk flere:):)

1 kommentar:

  1. KJØP KJØP KJØP!!!! :D
    Flott initiativ det her Brit :)

    SvarSlett