fredag 3. februar 2012

Mamma feel good handling:)

 Hurra mamma har bakt minst 100 boller i dag!!
Lille prinsen blir jublende glad for slike overhandlinger hos sin mor
og dermed får mammaèn en veldig feel good følelse.

Gjengen er klar for bollekveldsmat.
Oppskriften har jeg hentet hos Gry`s kjøkkenskriverier.
akkurat HER finner du den.
 Altså IKKE Roede oppskrift denne gangen,
 men det kommer nok en variant av mer fiberrike fastelavensboller
 når vi nærmer oss fastelaven.
AV og TIL skeier vi ut her også med sukker og finmel
 TRO DET ELLER EI:):):)
Og HUSK å slenge deg på min lille innsamlingsaksjon for CARE,
 helt gratis for deg , men hvor jeg må punge ut med nytt morsdagskort
 kjøpt via Care for hver 23 kommentar!!
 Du finner innlegget HER

4 kommentarer:

  1. Herlig med boller!
    Vi har vært i Oslo i en kokkekampfinale - det var kjempegøy og ungene koste seg:)

    SvarSlett
  2. MM, det så godt ut! Skjønner godt han ble fornøyd :) Her har det kommet såå mye snø i natt, vi har vært ute å brøyta og baska i snøen. Men nå var det godt å komme inn til vedovnen igjen! Ha ei riktig fin helg!!

    SvarSlett
  3. Deilig med nybakte boller, mmmm...

    Ønsker deg og dine en god helg.

    SvarSlett
  4. Nybakte boller - jeg synes jeg kjenner lukta helt hit! Tror jammen jeg skal fylle fryserern med blooer i morgen - her er det så kaldt at det er ingenting å gjøre ute!

    Ha en fortsatt god helg!

    SvarSlett