torsdag 2. februar 2012

♥- sak: Care for Mamma , en liten privat give away innsamlingsaksjon!!

 Bli med å støtt verdens mammer med å kjøp et morsdagkort via organisajonen Care!
Jeg gjør det og oppfordrer herved andre mammer til å være med på det samme.
 Hvorfor støtte Care ?
 JO fordi det de er en hjelpeorganisasjon som jobber kvinner og jenters rettigheter
og forsking har funnet ut at ved å hjelpe kvinner hjelper enn flere:)
Gå inn HER å les mer om care og deres arbeid.
 I den anledning kjører jeg en liten privat innsamlingaksjon.
 Jeg trekker en heldig vinner av et morskort fra
de som legger igjen en kommentar på dette innlegget.
 Jeg håper jo på at mange vil være med for etter hver 23( halve av min alder)
blir det en trekning til.
Altså en vinner ved 1-23 kommentarer ,
to vinnere ved 24-46,
 tre vinnere ved 47-,69
 fire vinnere ved 70-92osv.
Innsamlingen avsluttes
SØNDAG
 5.februar.kl. 19.00
Som ekstra premie sender jeg med en av mine ny strikkete hjerter
 som en hilsen for varmt hjertelag.
De går inn DUGG slankingen,
 27 gram forsvant som et hjertesukk.
du har sikkert en mor du kan gi det bort til
eller som gave til deg selv som supermor!!.
 (Og obs, du må gå inn å kjøpe de selv
bestillingen går ikke via å legge en kommentar her hos meg:)
Spre gjerne denne innsamlingen ved et innlegg på bloggen din
eller ved å legge det på sidefila di:)
Har du ikke blogg og vil legge igjen en kommentar ,
 husk å legg igjen en mail jeg kan nå deg på om du blir den heldige vinner:)

25 kommentarer:

  1. God sak :)
    Ha en fin dag :)

    SvarSlett
  2. Supert tiltak. Jeg skal kjøpe et til mamman min. takk for tips. Har støttet Care-aksjoner tidligere.
    Ellen :)

    SvarSlett
  3. Flott tips til en god sak :) Jeg kjøper 2; Til min mamma og min svigermor :)

    Lene Sofie

    SvarSlett
  4. For et herlig tiltak. Fortsett slik :)

    Klæm Frida

    SvarSlett
  5. Et flott tiltak! Jeg liker Care:)

    SvarSlett
  6. Så god sak ... takk for linken :-)

    Ha en fin helg !!!

    SvarSlett
  7. En god sak, Brit. Og du imponerer stadig med alt du rekker og strikke :-)

    SvarSlett
  8. En nr. nærmere 47 :)
    En god sak.
    Håper det kommer mange til her.

    SvarSlett
  9. Jeg kjøpte en til mamman min, takk for tipset!

    SvarSlett
  10. Flott tiltak!
    Hilsen Wenche i www.HOBBYvenner.no

    SvarSlett
  11. Flott tiltak Brit. Tusen takk for linken. Skulle vel egentlig ha tipset Håvard om dette, siden det er min første morsdag, men skal jeg få må jeg vel kjøpe selv:)
    Lene

    SvarSlett
  12. Supert tiltak! Kjøper et jeg å.

    SvarSlett
  13. Flott tiltak! Jeg har linket på facebook også, dette er viktig å spre! :)

    SvarSlett
  14. Så flott tiltak. Du imponere med alt du får tid til.
    Har forsøkt oppskriftene dine og de er supre, ha en fin helg.

    Klem

    SvarSlett
  15. En kjempeflott initiativt. Tusen takk for tipset.
    Ha ei fin helg.

    SvarSlett
  16. Flott Brit :)

    GUD kunne ikke være overalt, og derfor skapte han MAMMA <3
    Støtter gjerne dette Brit :)
    Take care du også :)

    Klæmz fra Mariann :)

    NB! Ser du, nå klarte jeg endelig å få til ett innlegg:))

    SvarSlett
  17. Så flink du er og støtter en så flott sak :) får ønske meg slik til morsdagen :)

    SvarSlett
  18. Flott tiltak, og noe som burde engasjere oss alle ♥

    SvarSlett
  19. En god sak. Så da må jo jeg også hive meg på. :)

    SvarSlett
  20. Det var en fin sak å støtte ja.
    mormarie

    SvarSlett
  21. Et godt formål å støtte :)

    Og nå tror jeg jammen meg at du har 23 kommentarer og kan trekke ;)

    SvarSlett
  22. Foe en god sak.
    Ønsker deg en fin uke.

    SvarSlett
  23. For en god sak ha en fin,hyggelig,artig,morsom,korselig,deilig,kul,awsome,rar,hellig og Fort dag

    SvarSlett