lørdag 4. februar 2012

Stolt UKM Mamma:)

 I dag har det vært lokal UKM på Hitra for oss i Øyregionen.
Alltid stor stas å følge være med på UKM forestillingene,
 enten som lærer eller som mamma.
 I år var jeg der bare som stolt Mamma til 3 av mine barn.
Datter Tale stilte ut med blant annet dette bildet TID,
noe som jeg føler går rett i hjertet mitt.
Jeg er nemlig TOO LATE for alt når det gjelder oppmøte tid..
 EN VELDIG dårlig egenskap, men jeg prøver å prøver å prøver hele tiden 
å komme til rett tid, men det er som
 min biologiske klokke ikke er innsilt på samme tid som resten av verden.
Derfor FØLER jeg det ALLTID litt som den damen på bildet!!
Tale har kanskje kjent litt på samme måten ,
men her tror jeg det mer går på å rekke alle
MÅ oppgaver på skole nå i 10.klasse.
 Bonussønnen min Hans stilte ut denne spennende skulpturen
som gikk videre til FylkesUKM i Orkanger.
Jeg er en stolt og glad bonusmamma på hans vegne
Han er kreativ og våger å prøve nye veier i sine uttrykk.
 Han stilte også ut dette bildet måneskinn , laget med gråblyant.
 Tale hadde også med både fyrtårn, Blått opprør og Portrett.
Hun kom ikke videre denne gangen, men har allerede planene klarer for neste år:)
 Og det er det beste med UKM- at ungdomen lar seg inspirer
 og er i gang med nye prosjekt allerede med en gang etter UKM er ferdig:)
 Nils Jørgen elsker å tegne tegneseriefigurer og stilte ut med en av dem Soony Moore.
 Også en viktig del av UKM, det er en arena som du kan vise fram
 hva du holder på med i fritida di. Og Nils Jørgen tegner altså tegneseriefigurer:)
 Han er i gang med planlegging av sceneopptreden neste år.
Liker seg godt der og savnet det litt i år.
Jeg hadde med en liten haug med ekstra publikum, morro med UKM,
men like morro å ta ein tur på super salg på CUBUS.
 For når valget står mellom iste og kule klær til samme prisen 20,-,
 så var det KLÆR som var et KLART valg for disse jentene:)


HUSK Å VÆRRA MED PÅ MIN 
LILLE INNSAMLINGSAKSJONEN FOR CARE
helt gratis for deg , men hvorjeg må punge ut med nytt morsdagskort for hver
OG SJÅ HER
NÅ HAR JEG GODT NED TIL HVER 23 KOMMENTAR!!
Akkurat nå er det 22 kommentarer , så det er like før jeg må punge ut med 2 kort!!
OG kanskje kan vil klare over 46 i morgen, da blir det 3 kort.
 KOM IGJEN legg igjen KOMMENTAR ,
du kan vinne kort og JEG BETALER GJERNE.

4 kommentarer:

  1. Wow! Skjønner godt at du er stolt. Gratulerer!!! Ingen tvil om at kreativiteten og utstrålingen din har smittet over på ungdommen, HERLIG!

    SvarSlett
  2. Så flinke ungdommer - kreativiteten blomstrer jo! Men det er jo klart, med et forbilde som deg er det vel en selvfølge ;)

    Ønsker deg en koselig søndag, være seg ute i kulda eller inne foran peisen :)

    SvarSlett
  3. Så gøy med så mye kreativt og fint - jammen får de det til!
    Det er lov å være mer enn stolt Mamma da :-)

    SvarSlett
  4. Veldig flinke unger. Du har grunn til å være stolt. Vet ikke om jeg har like stor grunn til å være stolt i år. :)
    Ellen :)

    SvarSlett