lørdag 31. mars 2012

Paris - Nytt

 Når man er ute i den store verda må man sjølvsagt ha med "bynytt" til dei heime.
 MEN jeg må innrømme at  jeg ikke var i nærheten av mitt gode gamle handelmodus
- det må ha vært solen- hadde ikke behov for å GÅ INN å handle
 når jeg endelig fikk se SOLEN igjen.
Likevell noe ble med hjem
og her ser dere årets suksess gave til kokkegutten min på 13 år !
SPEILEGGPISTOLFORM. 
Så nå går det i speileggpistoler både til morgen og kveld her i heimen.
 ( Godt man har egen hønsegård) 
Mor sjøl fant noen skatter i en hvit gal kul høne,
Flott bronsjekylling, Fransk Engel
og en ROSE pengpung som ble gitt bort til eldste datteren som russepynt:)
Jeg lever videre på opplevelsene fra Paris
og tar handleturen en annen gang:)

5 kommentarer:

  1. He, he :) denne hadde nok min sønn også likt!

    SvarSlett
  2. Så kul speileggform - ikke rart han har fått dilla på den :)

    SvarSlett
  3. Den speileggforma var nok midt i blinken for en kokkegutt på 13 :D
    Tror faktisk mine voksne gutter hadde likt den også :)
    Takk for turen - det har vært så morsomt å følge med på bloggen. Ser ut til å ha vært en topp tur med mange gode opplevelser! Nå ønsker jeg deg riktig god påske!

    SvarSlett
  4. Så artige ting du har funnet, den speileggformen faller nok de fleste gutter for tenker jeg. Har vært på en liten vårvandring i Paris på bildene dine nå, koselig. Fin årstid å reise på.

    SvarSlett
  5. Hei:) ser ut som om dere hadde en kjempe fin tur til Paris da.. har lest mye inne hos deg i det siste, men ikke lagt igjen spor etter meg hele tiden.

    Morsome ting du har funnet.. hihi...

    Ha ei flott påske , håper viss du en gang e forbi her at du kan ta kontakt...

    Klem

    SvarSlett