torsdag 29. mars 2012

Sjøsmak av Paris

 Hva må man spise i PARIS?
 Rett og slett Østers :)
Det fant man på mattorgene og på resturanger
 Fisketorget hadde jo andre delikatesser som blekksprut, " strandsnegler, hummer
 og vi mente  vi også fant  kamskjell fra Frøya blant alt det gode fra havet.
 Vi bestilte SJØRETT og fikk dette TRAUET med MENGDE SJØMAT.
Type STAPPMETT på SUNN KOST.
Og selveste østersen smakte bra, omtrent som sardin .
 Neste gang må det nok også bli med champagne,
 er sikker på det blir en super kombinasjon!!

2 kommentarer:

  1. Jeg har kosa meg med herlige bilder fra Paris, og selv om jeg ikke kan spise skalldyr så kan jeg å sette pris på bildene av den fantastiske maten.
    Og så falt jeg fullstendig for stolene på perrongen i metroen, de var knallkule!!!
    At du trodde du hadde allergi når du egentlig var solbrent har jeg ikke problemer med å skjønne, her er det så vått at eneste måten å få farge på er å ruste;)

    Håper du har det fint Brit,
    god fredag, god helg,
    god klem:)

    SvarSlett
  2. Heí sånne fine bilder fra Paris du.
    Herlig fat med mat dere fikk der med de skalldyrene!
    Det serveres jo en del delikatesser som ikke vi har kommet på att de faktisk kan spises...
    ha en fin dag!

    SvarSlett