mandag 14. april 2014

Rockens historie på en kveld på Frøya Band Reunion

 Bonden har havnet i nytt styre med nye oppgaver og dermed nye opplevelser også for meg.
Den nye aktivitet dreier seg om Frøya Band Reunion,
der de samler band og musikere som har og hatt sin eksistens på Frøya .
Til å guide oss igjennom opplevelse var selveste Norge Rundt dama vår
Karin Jektvik komme heim for å hjelpe til.
 Mixmaster, gamle gutta sin arena
og de holder absolutt koken.
 Det florere av gode gitarister
 Sangere med Groove og flotte stemmer.  
Her selveste Sjæfen min i forgrunn,
virkelig allsidig dame med flott stemmeprakt som behersker
alt fra sarte folketoner via Deep Purple i helga til Bach ariere om 14 dager:)
 Ivrige og arbeidsomme trommeslagere.
 Øyas egen Mick Jagger!
 Damer lånt fra byen i hærlig retro kjole
 jeg gjerne kunne tenkt meg lignede av!
Og noen tidligere kulturskoleelever
som nå har gjort musikk til sin levevei.
En hiva kveld sjøl om jeg jobba dugnad på kjøkkenet.
En helt grei jobb når jeg får "bade"litt i god rocken roll!

1 kommentar:

  1. Har kosa meg og sett igjennom mange av dine hyggelige blogginnlegg - og ønsker deg og dine ei nydelig påske :)

    Klem, Lene Sofie

    SvarSlett