onsdag 13. september 2017

Hva livet handler om akkurat nå i Nerklubben!!

 Mandag kom denne skjønne skapningen hjem til oss.
Vi er totalt fortapt i lille Toya.
 Jeg går i blanding av ammetåke og barselfølelse og vil helst bare ha henne i halsgropen.
Ola er allerede blitt Toya store helt og uansett på døgnet han kommer
så tisser hun av gjensynsglede!!
 Sigurd er den beste lekekameraten ,
hun hopper og spretter av glede når han kommer hjem.
 Endelig leketid!
 I dag hadde jeg fri
 og har vært så heldig å være sammen med henne hele dagen.
Og jeg må bare innrømme alt det jeg hadde tenkt å gjøre
bare har vært å sette en strek over,
kun opptatt av å være sammen med denne lille vennen!
 Vi har vært på oppdagelseferd rundt om på gården.
 Et fantastisk eldorado av bæsj fra ulike dyr synes Toya,
jeg synes ikke det kanskje er så bra undersøkelse....
Hun har sett høner, ender, gåser og sauer på avstand.
 Kattene Storm og Putin er kanskje ikke fult så begeistra for det nye dyret
som plutselig er kommet inn i heimen.
Putin litt mer nysgjerrig,
mens Storm virker som vurder skriftlig klagebrev
og truing med utkastelse av HUND i STUA!!!
Og når man allerede 8 uker gammel tar stand på Sau
lover det godt for en god gjeterhund.
Spennende tid med ny valp er vi alle enig om!!

2 kommentarer:

  1. For en skjønn liten skapning! Gratulerer! Skjønner godt at ting blir satt på vent hos dere nå.

    SvarSlett
  2. Hun er bare helt nydelig :) vi har en BC som er 6 mnd nå, hun har vært en håndfull å ha i hus, men regner meg at hun roer seg etterhvert. Trener gjeting og lydighet, veldig spennende :) Kos dere maks!

    SvarSlett