mandag 27. november 2017

Plutselig mandag igjen, og ny podcast episode!

 Synes jeg nettopp la ut episode 4
og nå er det hurra meg rundt gått en ny uke og ny podcast er gjort ferdig.
November måneden har rast avgårde,
og det er helt utrolig å tenke på at nå er det likefør
selveste desember står ved døra og banker på!
 I denne episoden snakker jeg om lua jeg har fått gjort ferdig,
tema tips til jul er å strikke Arne og Carlos fugler av restegarn en har liggende.
Her er en av min bomullsfugleart på 10 gram!
 Stor prosjekt denne uka har vært å strikke små votter
som skal bli til en advendtskalender.
Kommet til 7 stk,
 og ser at det kanskje kan bli litt vanskelig å bli ferdig med 24 før 1.desember....
Og selvfølgelig ble det trekning og vinner av julekalender
 til en av mine følgere i ravlery gruppa.
Alt dette og mere til får dere en titt på under ukas episode!
Hjertelig velkommen
 

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar