lørdag 27. januar 2018

Heldige mæ sokker og framsnakking av Podcaster

 I går julesokker i dag PÅSKESOKKER!!I
 hvert fall GUL som selve sola.
 Disse sokkene er resultatet av fjorårets
nyoppdagede verden via internett, videopodcaster.
 Sokkene er nemlig designet av Pia Kammerborn
fra podcasten Kammerbornia.
Disse to ,Pia og mannen hennes Dennis snakker ikke bare om strikking,
 men også om selve livet.
Kammebornia podcastene ble min store trøst, oppmuntring og motivasjon
 i fjor vår da jeg formelig "falt" i mørke 
der selvbildet forsvant og jeg var helt uten energi og kreativ.
Jeg skrev om det i dette innlegget her for å prøve å forklare hvordan det både ser ut og føles:
https://brit-puslerier.blogspot.no/2017/03/hva-feiler-det-deg-da.html
Året 2018 får jeg kanskje treffe dem og si tusen takk
 for hva deres små episoder gjorde av livredning for å  få meg opp og fram igjen.
De skal være en del av Midt norsk strikkefestival i høst fra 5.okt til 7.okt.
OG DIT SKAL JEG OGSÅ!!!
Allerede bestilt hotell og venter nå bare på at billettene skal slippes i mars!
Selvfølgelig anbefaler jeg alle og enhver å ta en kikk på dere podcast som dere finner på youtube

Dette er siste episode, men se absolutt alle!
Garnet er også et resultat av podcast "venner".
Disse to var mitt første møte, to norske,
Nordic stitches som jeg vant premien hos
og premien var garn fra annen podcast  Arcticknitting.
Anbefaler selvfølgelig begge de to,
 de gjør meg alltid glad og inspirert !
Dermed skal jeg nå gå ut i verden med mine SOLGULE glade
 Lucky me sokker som designet heter og som en kan få kjøpt via Ravelry her:
Det grønne garnet er Arwetta og strikket med pinner 2,
noe som er mer som et under at jeg har strikket med SÅ tynne pinner
og faktisk blitt ferdig.
83 gram garn er forsvunnet og sokker 2/12 er ferdig.
Med dette kjøret på sokker kan jo målet faktisk nåes i 2018

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar