lørdag 12. mai 2018

Et pittelite bidrag i plastbekjempelsen!


Etter å ha blitt inspirert av instavenninne Resirikulert
måtte jeg prøve meg på hekla et fruktnett.
Et pittelite bidrag i den store plastbekjempelsen !
 Oppskrift finner du på facebooksiden Spis opp maten
og oppskriften er laget av Annette Vik Roalkvam.
Jeg brukte 33 gram Mandarin Petit bomullsgarn .
 Og betaler gjerne får de ekstra grammene.
Denne posen er som dere ser helt spesielt tenkt til
 APPELSINER eller KLEMENTINER!!
Nye nett skal hekles eller strikkes, man må jo ha til epler, pærer  og tomater!
Nå gjelder bare at fruktnettet blir med når jeg er på handletur i butikken...
Og for de som har savnet et blogginnlegg eller tre så har det vært usedvanlig travelt etter påske!
Innimellom har jeg vært en uke i Italia, nærmere bestemt Venezia og Roma.
Plutselig kan det komme et lite bilderas fra vakre Italia!!!
 

1 kommentar:

  1. Godt tiltak! Blir helt stressa av all plasten som omgir oss. Og alt som havner i naturen!
    Godt du bare har hatt det travelt og vært utenlands. Du er en ivrig blogger, og når det ble stille fra deg, tenkte jeg kanskje du var syk. Men du ser frisk og rask ut, heldigvis!

    Riktig god 17. mai!

    Klem

    SvarSlett