søndag 13. mai 2018

Vi øver mot sommerturen

 Det er ca to måneder til vi skal dra på vår store båtferietur med denne seglskuta.
Det er derfor lurt at mannskapet tar seg noen øvingsturer i ny og ne.
 Det  nye er at vi denne gangen har segl vi kan bruke.
MED kun skipperen som har litt erfaring med dette er det lurt
at resten av mannskapet også blir litt vant.
Første økta synes vi ikke om, da var det strømsjø og dumme store bølger
som jeg følte kom i alle retninger når vi skulle snu.
MEN andre økta da sjøen var som jeg liker og seilene bare var gøy ,
da kjenner jeg på at båtferie 2018 kan bli en fantastisk fin opplevelse!
 To kjekke å reise sammen med!
 Når himmelen er blå og
sola lager solglitter så langt øye kan se!
Da er det bare å nyte livet her og nå!
 Til og med unne seg en skål sjokoladepudding på dekk!
Toya var mest opptatt av gjete bølger,
noe må man jo gjete når man er gjeterhund!
Og Byssedama syntes det var helt perfekt å fange solstråler til sitt ansikt
 med en kopp kaffe og la solglittertankene vandre av sted!

2 kommentarer:

  1. Takk for deilige bilder... en fantastisk tur... jeg var veldig gjerne med :-)))
    ... og... alt så vakkert strikket :-))) Jeg l i k e r jaaaaaa!!!
    Klem fra meg

    SvarSlett
  2. Kjempefine bilder denne gangen også! Det ser helt fantastisk ut! Riktig god 17. mai!

    Klem fra Ingunn

    SvarSlett