tirsdag 26. mai 2009

Ny eplemotivasjonprodukt for 15 kilo BORT!!

Jeg fortsetter min eplemotivasjonsprodukt laging. Ny milepæl oppnådd , nå - 15 kg ned. Og er selvfølgelig strålende glad for det.
Ser kanskje ut til at jeg har tatt de neste 5 kg svært raskt, men historien er mer at jeg har vært litt sent ut med å lage eplemotivasjonsprodukt for 10 kg som vistes i innlegget før her:)
Kluten skal være en glad klut som brukes til å gjøre rent benker og bord.
Strikket i dobbelt gjestal bomull med pinner 4,5 og oppskriften finner en selvsagt på Ravelry:)

Til slutt på min hyggelig ferd bant bloggvenner jubilere Marit med mange besøkene, innlegg og 1,5 år innen bloggeverden med å trekke premie til en heldig besøkende. Ta deg en tur du også
til Marits hobbyblogg

4 kommentarer:

  1. Wow! 15 kg!! Det er jammen bra. Gratulerer så masse og stå på videre, og husk å vær riktig så stolt av deg selv... :D

    SvarSlett
  2. Hihi... Tror jammen vi kommenterte hos hverandre omtrent samtidig jeg... :D

    SvarSlett
  3. Gratulerer! En nedgang på 15 kilo er strålende - sånt kommer IKKE av seg selv! Flink er du!
    Og dette var en skikkelig glad-klut! Man forbrenner jo også noen ekstra kalorier på utagerende husarbeid, så her er det bare å svinge seg i støvtørkevalsen!
    Pludrehanneklem

    SvarSlett
  4. Grattis. 15 kg ned er flott.

    Klem ingunn :)

    SvarSlett