søndag 24. mai 2009

Votter ferdig for april og mai

Dette er vottealongen mønster fra april. Søndagsvottene. Egentlig ikke vanskelig når en først kom i gang, men likevell votter jeg aldri hadde våget meg på hvis ikke det var for denne alongen.
Strikket med garn jeg kjøpte på I knit London på min Londontur. Garnet heter Rennie og kommer fra Scotland. Strikket med pinner 3, men kunne ha valgt enda større for jeg fikk ikke så godt fram hullmønsteret i vottene.
I mai fikk vi strikke de vottene vi ønsket. Jeg fikk dermed gjort ferdig mine fly fly votter designet av Muffins. Hun har utrolige mange flotte vottemønster. Anbefaler en titt innom henne.
Strikket i falk med pinner 3,5.

5 kommentarer:

  1. Heeerlig votter!ME LIKE!!!!Har masse votter i køøøen, men den blir staaadig leeengre!!

    Koos deg og ha en herlig søndag!

    klem Vibbedille :)

    SvarSlett
  2. De ble jo kjempeflotte! Jeg skal nok få mine ferdige også, men akkurat nå er det tøfler som må strikkes. Vi skal på hyttetur neste helg, og der er det gulvkaldt!

    SvarSlett
  3. Takk! Vel, we can't win them all :) Det kan jo hende de kommer seg - hehe ;) Neppe! Tror ikke jeg har vært hos deg før. Fikk en flashback på vinter på votteinnlegget ditt - men det var jo flotte votter, så det får være greit :) Ha en fin uke. H.

    SvarSlett
  4. Nå skal du ikke fryse på hendene til vinteren. Like greit å ha dem ferdig i god tid. Likte godt begge parene, men Muffins vottemønstre er nå ekstra fine.

    SvarSlett
  5. Skikkelige flotte votter du har strikket.
    Jeg har planer om å strikke noen av muffin`s sine votter jeg også,,,døgnet skulle hatt noen flere timer så kaskje jeg hadde fått ferdig noe av det jeg har planlagt å lage :-)

    SvarSlett