tirsdag 15. juli 2014

Jordbær med retro loppisfunn!

 Juli = JORDBÆRTID
og jeg får endelig ta i bruk mine jordbær retro loppeskatter!
 Hele dette sommersettet har jeg funnet på loppemarked
rundt på Frøya gjennom de siste årene.
 Til sammen har jeg vel betalt 150 kroner for alt du ser på dette bord .
( I den prisen har jeg 12 skåler.) 
Selve jordbærsettet er fra Stavangerflint.
Nå er dagene til å pynte opp og servere disse hærlige bærene hver dag.
 Denne søte muggen har jeg derimot fått
. Elsker disse søte retro mønstrene.
 I kveld kunne jeg også pynte med Rosa Ragusa
 som dufter godt etter et lite regnskyll over øya.
 Sukker må til!
 Og neste år skal jeg jammen meg kjøpe meg en hengende jordbærplante
som jeg såg hos min venninne i kveld.
Planten var nydelig i seg selv
og når man til og med kan høste jordbær av dem
 er dette en MÅ plante for neste sommer 2015!
To fornøyde jordbærbarn med sommerkveldsmat!

2 kommentarer:

  1. Koselig jordbærsett, og jordbærene ser fristende deilige ut!

    SvarSlett
  2. Så flotte skåler du har funnet deg! I gå ble det laget jordbærsyltetøy av en hel kasse bær hos meg - namnam!

    SvarSlett