tirsdag 6. januar 2015

Glædens dag!

I dag kom mitt nye NIKON D5200. Høgt etterlengtet.
Mitt speilreflekskamera gikk til dundas rett før jul,
det har for så vidt hanglet i hele høst .
Før jul har man ikke akkurat råd til å investere i store dyre gjenstander til seg selv,
så dette har stått på vent.
MEN rett før jul kom det gratialer fra min snille mor og kaillen donerte resten som julegave ,
dermed KOM det fortere enn beregnet.
OG gleden er STOR!!!
Jeg har overlevd med mobil kamera , men det gir begrenset muligheter .
SÅ nå er det TID for lek og moro med nykamera!
 Lite tid i kveld, men Fmsphotoday oppgaven ble utført der oppgaven var å ta bilde av noe rundt.
Ser allerede at linsa på dette kamera fungere bedre på nærbilde enn gamle.
 I dag startet jeg også med en av årets strikkeutfordringer,
TØM denne eska for sokkegarn med å strikke sokker i alle regnbuens farger.
 Kaillen er en ihuga ullsokkefans så han tar i mot om de er rosa eller grå.
Det blir spennende å se hvor mange sokkerpar det kan bli utav denne eska!
Følge med, følge med i løpet av 2015!

2 kommentarer:

  1. Gratulerer med nytt kamera! Mitt enkle kamera sa takk for seg i jula da jeg mista det i golvet, men så lå det ny mobil under jeletreet, og det fungerer greit så langt.
    Lykke til med sokkestrikkinga! Gode, varme ullsokker er alltid populært å få. Omtanke i hver maske.


    Klem fra Ingunn
    -

    SvarSlett
  2. Så kjekt med nytt kamera! Bildet av clementinen ble jo perfekt. Luksus med skarpe nærbilder og riktig farge.

    Det ser jammen ut som om du har stukket av med raggegarn-kassen min jo! Det står en sånn kasse med garn i omtrent samme farger midt i stuen her. Morsomt! Min skal også tømmes, så da blir det nok fargerike stripesokker både her og der.

    SvarSlett