lørdag 31. januar 2015

Oppsumering januar

 Jeg har satt opp mål at jeg skal strikke
et par sokker, et par votter, et par pulsvanter , en lue og en klut i løpet av en måneden.
 Dette nådde jeg med fynd og klem i januar.
Til og med To par både av votter og sokker.
710 gram har forsvunnet fra lageret.
 I februar har jeg i tillegg til månedsmåla tenkt å gjøre meg ferdig med
en genser og adventsskjerfet fra Bittamimønster.
Det er bare å stå på med pinnene fortsatt
 En av de beste opplevelsene i januar
var absolutt SULA turen med Yoga kurs og treff av nye mennesker.
 Bursdag er også alltid bra å ha.
Siden jeg er inne i nye sunne vaner ble bursdagskaken av det enkle slaget
rullekake med aprikos i midten med krem rundt.
Det BESTESTE med hele januar
 er at JEG VIRKELIG har kommet i gang med mitt prosjekt MOT50.
Jeg har hatt trimaktiviteter HVER dag, 31 dager i JANUAR.
 I dag gikk jeg til og med i vakker vintersolen
noe som bærer bud om at våren KOMMER SNART!!!!

2 kommentarer:

  1. Skal si du er flink! Stå på videre !

    SvarSlett
  2. Du er god!
    Måtte prosjektåret ditt bli lystig, med mange positive opplevingar. Eg heier på deg ;)

    SvarSlett