tirsdag 17. februar 2015

Oransjetid i heimen.

 Oransje står for livsglede og kreativitet.
Ja symbolisere såpass som glede å være til!!
OG akkurat nå kjennes det akkurat slik.
Jeg er absolutt inne i en oransje periode,
 jakter litt ekstra på fargene på loppis og bruktmarked.
Denne hylla er ca 85 % loppisfunn ,
10 % gaver fra venninner som nok vet jeg liker denne fargen litt ekstra
 og 5 % arvegods.
Denne vakre kakeboksen har en gang vært i min manns hjem.
Den er bare utrolig fin
.En skikkelig GLAD kakeboks og fortjener å stå fremme også uten kake! 
Siste loppisfunn fra helga loppisrunde.
 Kom faktisk nesten 2 timer etter åpningstid og da er som regel godisene forsvunnet.
MEN der lå dette FINE fargerikefatet og bare ventet på meg.
10 kroner for fargeklattfatet gjør det til ekstra FUNN:)
Om den oransje fargen leser jeg videre at den oransje mennesketypen
 bør være litt forsiktig  med å omgi seg med for mye oransje
fordi de ofte er livsnytere og oransje kan forsterke dette.
Det kan bli for mye fest og nytelse.
 WOW- det høres helt perfekt ut for meg!!!
I Feng shui filosofien sier en at oransje
er en bra farge å omgi deg med om du er litt i ubalanse.
Konklusjonen min er at jeg fortsatt skal ha oransje fargepletter i heimen min
- det gjør meg glad.
Alt dette har jeg sittet å lest i nye utgaven av Bolig Pluss 
og drikket kaffet fra min oransje hattifnattmumikopp.

2 kommentarer:

  1. Jeg er også veldig glad i oransje. Det er en GLAD farge.
    Men jeg glemte helgas loppemarked...
    Kanskje like greit for en samler som meg...

    SvarSlett
  2. Orange er en deilig, livgivende farge er det, og den er jo helt i skuddet i år også. Du hadde mange flotte skatter her :)

    SvarSlett