torsdag 12. februar 2015

Ut av boktørken!

Etter en LAAANG tørkeperiode på boksiden kom jeg i gang med denne
Et helt halvt år av Jojo Moyes sist helg.
Det var boka jeg trengte for å komme i gang med leseenergien igjen!
Innholdsmessig og stilmessig hører den til en slags
"romantisk komedie"-sjangeren med dens forutsigbarhet.
Likevel det er god bok som ikke kjeder meg,
lett å lese og noen stemninger og følelser sitter  igjen og gjør meg både lattermild og gråtkvalt.
Ikke en sånn fantastisk bok som mange mener ,
men en GOD bok som er god starter etter min lange boktørke!
Terningkast fra meg vil bli en 4.
Snart blir den film også,
 det blir nok en utmerket film til å ta med lommetørkle
 å gråte seg gjennom noen romantiske følelser!
Mer om hva boka handler om finner f.eks HER

3 kommentarer:

  1. En herlig bok, jeg leste det på tysk. Karen Rosenfelt produsere filmen "Me Before You"... spennende. Men jeg mener først man må lese boken :-)
    Nå jeg leser Guillaume Musso "Demain" 2014 på tysk "Vielleicht morgen".
    Ha det riktig fint. Hilsen til deg. Viola

    SvarSlett
  2. Jeg leser litt i rykk og napp jeg også. Denne boken har jeg liggende på vent....

    God helg!

    SvarSlett
  3. Denne boken har ligget på vent hos meg lenge,nå ble den med i kofferten på ferie.Syntes den var herlig. Kanskje for jeg kjente igjen en del tanker,etiske og moralske problemstillinger fra diskusjoner på jobb,skole etc
    Etterpå har jeg lest en bok fra hylla på Narvesen,den innfridde ikke...men lest ,ja ;-)

    Ha en flott uke

    SvarSlett